FontosInfok.hu kategóriák: | ÁllásInfo | BankInfo | BiztosításInfo | BoltInfo | EgészségInfo | GasztroInfo | GépjárműInfo | HirdetésInfo | IngatlanInfo | KulturInfo | SzállásInfo | SzolgáltatásInfo | TelepülésInfo | UtazásInfo |
FontosKérdés kategóriák: | Állatok, növények | Családi kapcsolatok | Egészség, életmód | Egyéb kérdések | Emberi kapcsolatok | Ezotéria, spiritualitás | Fogyókúrák, diéták | Gasztronómia, étel, ital | Gyerekvállalas, nevelés | Közlekedés | Kultúra és közösség | Műszaki eszközök | Otthon, lakás | Pénz, üzlet | Politika, jog | Sport, mozgás | Számítástechnika, IT | Szépségápolás, divat | Szerelem, párkapcsolat | Szórakozás, hobby | Tanulás, oktatás | Tudomány | Utazás | Ünnepek, évfordulók | Vallás, hitélet |
Menetrendek.net kategóriák: | BKK BKV menetrendek | Busz menetrendek | Hajó komp menetrendek | Jegyárak | Repülőgép menetrendek | Teleautós fuvarok | Térképek | Útvonaltervezés | Vasúti menetrendek |
Antikrégiség.hu Piactér: | Régiség kategóriák: | Antik bútor (6266) | Bélyeg (3212) | Egyéb régiség (4049) | Ékszer (436) | Ezüst, fémtárgy (897) | Festmény (3330) | Grafika, rézkarc (534) | Hangszer (695) | Képeslap (1439) | Lámpa, csillár (1053) | Militária, fegyver (817) | Műszaki tárgyak (1949) | Néprajzi tárgy (457) | Óra (885) | Papírrégiség (1304) | Pénz, érme (1747) | Porcelán, kerámia (4296) | Szobor (847) | Textil, szőnyeg (1232) | Üveg, kristály (1057) | Vallási tárgyak (254) | Könyv kategóriák: | Antik könyv (1880) | Életmód, egészség (236) | Gasztronómia (183) | Gazdaság, üzlet (59) | Gyerekkönyv (522) | Idegen nyelvű (361) | Irodalom, regény (1726) | Lemez, CD, DVD (1266) | Műszaki könyv (333) | Művészeti könyv (801) | Nyelvkönyv, szótár (186) | Régi diafilm (156) | Régi újság, folyóirat (1761) | Sport (169) | Tankönyv (530) | Történelem (501) | Tudományos könyv (465) | Útikönyv, földrajz (263) | Vallási könyv (589) |
Hirdetések: |

|
|
|
A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma |
|
2017.04.20. | |
Továbbítás e-mailben | Nyomtatás |
Lezárult a Magyar Lapkiadók Egyesületének (MLE) a Repropress Magyar Lapkiadók Reprográfiai Szövetségével közösen, 2016 őszén indított átfogó kampánya a sajtópiac és a sajtóhirdetések előnyeinek bemutatásáért. |
|
A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott.
Az MLE kampányának célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul, a printhirdetéseket vásárlóképes fogyasztók olvassák, és az alacsony reklámzaj közepette a hirdetőknek jelentős forgalmat és konverziót produkálnak, nem utolsó sorban az imázs építésében is nélkülözhetetlen szerepük van.
Az MLE és a Repropress kampányát Havas Katalin, Hivatal Péter és Kovács Tibor elnök vezette, az operatív menedzseléssel pedig Torma Tibort bízták meg. A kampány stratégiai hátterét és a Whitereport-adatokat a Mrs. White Media Consulting, míg a Goldfish-adatokat a Whitereport és az Ipsos biztosította. A kampány különlegessége, hogy - a Brand Avenue által készített reklámkampányon és a Whitereport, a Goldfish, a Nielsen, a Kantar és a NOK felhasznált adatain túl - a négy hónap alatt számtalan hazai és külföldi, illetve ad hoc mérés, elemzés és gyakorlatorientált esettanulmány született.
"A nyomtatott sajtó végre elkezdte megmutatni valódi értékeit. A kampánnyal kapcsolatban rengeteg pozitív visszajelzést érkezett, ami megerősíti, hogy a printben érdemes hirdetni, kommunikálni, hiszen számos előnye van más médiatípusokkal szemben." - foglalta össze a kampány legfontosabb eredményét Kovács Tibor. "A 2016-os év nem volt eseménytelen, és az országos napilapok terén történt sajnálatos változásokkal sem lehetett előre számolni, amikor zöld utat adtunk a kampánynak. Így utólag még nagyobb jelentőséggel bír az MLE piacépítő kommunikációja, hiszen a negatív hírek mellett olyan jól működő szegmensek is napirendre kerülhettek, amelyek eddig rejtve voltak a nagy nyilvánosság előtt. Ezért volt különösen fontos, hogy a nagyobb eseményektől mentes, de kiváló kampány-megtérüléseket (ROI eredményeket) hozó magazinpiacról és a megyei lapportfóliók hatékonyságáról minél több hír lásson napvilágot." - tette hozzá Kovács Tibor.
A kampány PR munkáit szintén a Brand Avenue biztosította, a médiatervezési-vásárlási feladatokat Mező Erzsébet végezte. A kampányt a Neticle médiafigyelő szolgáltatása is segítette.
|
|
|
|