|
Hirdetési és média hírek |
| | Portfólió bővítés az Adaptive Mediánál
Az utazni vágyó közösség tagjai 6,8 millió szállás, étterem és látnivaló között böngészve tervezhetik meg utazásaikat, sőt a korábbi értékelések és vélemények alapján tájékozódhatnak kívánt úti céljaikról. A megadott keresési paramétereket figyelembe véve a weboldal automatikusan összeállítja a legoptimálisabb utazási csomagot.
A desktop és mobil platformon egyaránt elérhető TripAdvisor felhasználóinak aktivitása a havi mintegy 435 ... | | | A Magyar Reklámszövetség ismertette a 2016-os reklámköltési adatokat.
A 2016-os évre vonatkozó televíziós reklámpiaci felmérés összesítése még nem zárult le, így a 2015-ös reklámtorta TV nélküli számait hasonlítottuk össze a 2016-os reklámköltés számokkal. A 2015-ös Reklámtortához képest (142,7 milliárd Ft) a 2016-os Reklámtorta (160,06 milliárd Ft) 12,11 %-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról, de a változás mögött tendenciák áttekintésével kevésbé mutat pozitív képet.
Urbán Zsolt, a Magy... | | | A print továbbra is az egyik leghatékonyabb hirdetési forma
A közel négy hónapig tartó kampányhoz 44 médium csatlakozott.
Az MLE kampányának célja volt, hogy tudatosítsák: a printpiac él és virul, a printhirdetéseket vásárlóképes fogyasztók olvassák, és az alacsony reklámzaj közepette a hirdetőknek jelentős forgalmat és konverziót produkálnak, nem utolsó sorban az imázs építésében is nélkülözhetetlen szerepük van.
Az MLE és a Repropress kampányát Havas Katalin, Hivatal Péter és Kov... | | | Immár ötszázezren követik a Nemzeti Sport Online-t
Nagy sikerrel indult a 2017-es év a Nemzeti Sport internetes oldala számára: január első napjaiban elérte az 500 ezer kedvelőt a Facebookon.
Az elmúlt években folyamatosan növekvő és piacvezető pozícióra szert tevő portál rendkívül aktív a közösségi médiában, és 2016-ban több mint 150 ezer új követő csatlakozott a legsportosabb oldal követőihez.
Az elmúlt esztendő kiemelkedő sikereket hozott az NSO-nak, a nyári Európa-bajnoksá... | | | Interaktív plakátkampány az Accenture-től
A plakátokra irányítva telefonunkat ugyanis előjön a plakát egyedisége: a telefonon életre kelnek a szemeink előtt az Accenture kollégái, Zsófi, Dávid és Reding, akik különböző élettörténeteket mesélnek el, hangeffektekkel megfűszerezve.
Az Augmented Reality - magyarul kiterjesztett valóság - egy olyan technika, amely során valós időben manipulálnak egy videoképet egy 3D-s objektum beillesztésével. A 2016-os évben a VR (Virtual Reality), vagyis a ... | |
|
|