FontosInfok.hu kategóriák: | ÁllásInfo | BankInfo | BiztosításInfo | BoltInfo | EgészségInfo | GasztroInfo | GépjárműInfo | HirdetésInfo | IngatlanInfo | KulturInfo | SzállásInfo | SzolgáltatásInfo | TelepülésInfo | UtazásInfo |
FontosKérdés kategóriák: | Állatok, növények | Családi kapcsolatok | Egészség, életmód | Egyéb kérdések | Emberi kapcsolatok | Ezotéria, spiritualitás | Fogyókúrák, diéták | Gasztronómia, étel, ital | Gyerekvállalas, nevelés | Közlekedés | Kultúra és közösség | Műszaki eszközök | Otthon, lakás | Pénz, üzlet | Politika, jog | Sport, mozgás | Számítástechnika, IT | Szépségápolás, divat | Szerelem, párkapcsolat | Szórakozás, hobby | Tanulás, oktatás | Tudomány | Utazás | Ünnepek, évfordulók | Vallás, hitélet |
Menetrendek.net kategóriák: | BKK BKV menetrendek | Busz menetrendek | Hajó komp menetrendek | Jegyárak | Repülőgép menetrendek | Teleautós fuvarok | Térképek | Útvonaltervezés | Vasúti menetrendek |
Antikrégiség.hu Piactér: | Régiség kategóriák: | Antik bútor (6270) | Bélyeg (3205) | Egyéb régiség (4066) | Ékszer (436) | Ezüst, fémtárgy (899) | Festmény (3335) | Grafika, rézkarc (536) | Hangszer (706) | Képeslap (1437) | Lámpa, csillár (1053) | Militária, fegyver (818) | Műszaki tárgyak (1956) | Néprajzi tárgy (457) | Óra (889) | Papírrégiség (1305) | Pénz, érme (1745) | Porcelán, kerámia (4297) | Szobor (848) | Textil, szőnyeg (1234) | Üveg, kristály (1059) | Vallási tárgyak (254) | Könyv kategóriák: | Antik könyv (1873) | Életmód, egészség (236) | Gasztronómia (182) | Gazdaság, üzlet (59) | Gyerekkönyv (527) | Idegen nyelvű (361) | Irodalom, regény (1730) | Lemez, CD, DVD (1269) | Műszaki könyv (337) | Művészeti könyv (801) | Nyelvkönyv, szótár (186) | Régi diafilm (156) | Régi újság, folyóirat (1759) | Sport (168) | Tankönyv (530) | Történelem (501) | Tudományos könyv (465) | Útikönyv, földrajz (263) | Vallási könyv (586) |
Hirdetések: |

|
|
|
Interaktív plakátkampány az Accenture-től |
|
2017.04.20. | |
Továbbítás e-mailben | Nyomtatás |
A Budapestet ellepő, elsőre hagyományosnak tűnő citylight plakátokon az Accenture munkatársai szerepelnek nem mindennapi környezetben. |
|
A plakátokra irányítva telefonunkat ugyanis előjön a plakát egyedisége: a telefonon életre kelnek a szemeink előtt az Accenture kollégái, Zsófi, Dávid és Reding, akik különböző élettörténeteket mesélnek el, hangeffektekkel megfűszerezve.
Az Augmented Reality - magyarul kiterjesztett valóság - egy olyan technika, amely során valós időben manipulálnak egy videoképet egy 3D-s objektum beillesztésével. A 2016-os évben a VR (Virtual Reality), vagyis a virtuális valóság és az AR (Augmented Reality), jelentős teret hódított magának, amelyet a hirdetési piac is elkezdett felfedezni és a technológiát használni. A piac felfutását támogatja az okostelefonok magas száma is, melyek nagy többsége képes a szükséges minőségű videók lejátszására és kamera is van bennük - vagyis tökéletes terepet biztosítanak az AR-technológia számára.
Most bárki könnyűszerrel szerezhet saját tapasztalatokat is az AR-ben rejlő látványos és forradalmi lehetőségekre, mivel az Accenture a főváros 100 különböző pontjára helyezett ki olyan plakátokat, amelyek AR effektekkel vannak felturbózva. Ez azt jelenti, hogy amennyiben letöltünk egy appot a telefonunkra - hogy ezen keresztül vehessük szemügyre a plakátokat - akkor megnyitás után azok hihetetlen módon kelnek életre a szemünk láttára.
Az interaktív plakátkampány jól illeszkedik az Accenture profiljához, amely a világ 120 országában közel 400 000 munkatársával az innováció ösztönzésére és a munkavégzés feltételeinek javítására törekszik nap mint nap - miközben izgalmas és érdekes projektjeihez folyamatosan keresi az új munkaerőt Magyarországon is.
|
|
|
|